سایر موضوعات مرتبط با مدیریت کسب و کار و کارآفرینی
راهبردهای ارزش‌گذاری فناوری استارتاپ‌های ایرانی

علی گلشنی؛ حسین ادب؛ ابوالقاسم سرآبادانی

دوره 3، شماره 3 ، آذر 1402، ، صفحه 180-197

https://doi.org/10.22034/jvcbm.2023.409246.1155

چکیده
  هدف از این پژوهش، شناسایی ابعاد و تبیین راهبردهای ارزش‌گذاری فناوری استارتاپ‌های ایرانی است. روش تحقیق از نظر هدف، کاربردی و بر اساس شیوه گردآوری داده ها، با رویکرد پژوهش کیفی بوده است. جامعه آماری پژوهش شامل صاحب‌نظران، سیاست‌گذاران، مشاوران و مدیران‌عامل فعال در زیست‌بوم استارتاپی ایران بودند که با استفاده از روش نمونه‌گیری ...  بیشتر